19 december 2013



Så dålig uppdatering här. Så kan det bli ibland.
Nu är det i alla fall jul och snart nyår. Jag gillar nyår. Ett slags omstart. Början på något nytt och bra. Nya möjligheter. Tänka tillbaka på sådant som inte varit så bra och göra om, göra det bättre. År 2013 har varit jätte dåligt och jätte bra.
Ska  försöka göra en liten sammanfattning här på bloggen om mitt år. Men jag väntar nog tills efter nyår. För vem vet vad som händer de sista dagarna på detta år. Jag känner på mig att årets sista dag kommer bli superduperbra :)


Såhär såg det ut i skogen hos oss på Luciadagen. Kunde varit vilken vårdag som helst. Inte alls vintrigt. Men fint och perfekt löparväder.
Jag är i så bra form nu. Springer snabbt och långt. Tog tiden en dag och när jag kom hem visade klockan 1 tim 11 min på 14 km. Nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar