3 december 2013



 
Första advent!
Tiden går så fort. Nu är det ju snart jul igen.
Jag är så glad att jag är hemma (och inte på sjukhus) med mina älskade barn denna advent. Det är ingen självklarhet, inte för mig i alla fall. Härligt att se det fina i att rota fram adventsljusstakar & stjärnor i ett förråd som liknar ett mindre världskrig. Baka och äta lussekatter till frukost framför första avsnittet av julkalendern.
 
 
Jag har också köpt alla julklappar. Drog till Gekås en dag förra veckan och bara hittade det som finns på önskelistorna. Nu väntar jag bara på att den där fina julkänslan ska komma. Som när en var liten. Kanske kommer den på torsdag när det väntas snö?
Jag vill ha snö nu.
 
 

1 kommentar:

  1. Snart är de tredje advent, var tar december vägen? Det går alltid i rasande fart, snart är det iaf julledigt, längtan är STOR!

    SvaraRadera