27 november 2013

Onsdagslista

 
 
Dagens mat: Vaniljsojayoghurt, bananer, äpplen, päron, kyckling, sallad.
 
Dagens frisyr: Hög tofs/knut.
 
Dagens kläder: Jeans, stickad tröja, löpartights, fleecetröja (inte allt detta på mig samtidigt då, bytte om efter träningen men det fattar ni nog).
 
Dagens vill ha: En ny iphone.
 
Dagens händelse: När jag stack mig själv med saxen rakt i handen när jag skulle få bort prislappen på min nya cykelhjälm. Aj!
 
Dagens planer: Äta, vila, städa, ja allt det vanliga vardagliga.
 
Dagens saknad: min häst (som dog förra sommaren).
 
 
 
Dagens tråkigaste: Att det inte blev något badhusbesök för mig & sonen. Vi skulle hoppa från hopptornet ju.
 
Dagens godis: Choklad såklart!
 
Dagens längtan: Till Mallorcaresan i maj.
 
Dagens komplimang: ingen, inte konstigt kanske för jag har mest tjatat idag känns det som....
 
Dagens humör: Rastlös & irriterad. Ehhh, bra kombo? Stackars min familj.
 
Dagens tv-serie: Efter tio med Malou & Dinosaurietåget.
 
 


1 kommentar: